O då var påsken över ..

De var den påsken de :) haft en mysig helg med god mat och bra sällskap ! I lördags åt vi middag hos mamma och spenderade hela dagen där. Igår for vi över dagen till skröven och bara var, riktigt skönt :) och idag har vi varit i byn och hälsat på pappa. De är vad vi har gjort kort o gott :) en lugn och skön helg. Var även första gången på bolaget i lördags, tänkte att de var dags efter 4 'månader som 20 åring. Som man har tjatat och längtat efter att slippa be folk köpa ut. Nu äntligen får man gå själv, även fast de inte lär behövas allt för ofta nu mera när jag har en liten :)på tal om lillan så sussar hon gott här bredvid mig, en riktig sömntuta är hon. Så när vi kom hem passade jag på att städa när hon sov. Skönt att ha bortgjort de :) nu ska jag äta innan damen vaknar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0