plocka upp !!

störande med folk som inte kan plocka upp skiten efter sina hundar. jag brukar inte bry mig, men när varenda gångstig är full med skit så blir jag fan irriterad för man kan inte ta en promenad normalt utan att sicksacka hela tiden, och de går inte att missa att köra med barnvagnen i högarna för dom är ju överallt. okej om hundarna skiter lite på sidan om, vars man inte går. då bryr jag mig inte. men mitt i vägen. jävla lata hundägare !
ja, har iallafall varit ute på en promenad, gick förbi kometen och la in en annons på pigan och sen tog vi en sväng runt här i malmberget, innan de dansade jag zumba för fullt här i tvrummet medans novalie sov :) nu tar jag de bara lugnt, känner mig jätte trött. låg och vilade 20 minuter nyss tills hon vaknade och rörde på sig för fullt. lät lite och sen somnade hon om men då hann jag bli pigg så jag klev upp och har nu städat lite. ska bara känna lugnet tills hon vaknar igen och sen kommer min man hem, då tänkte jag ta en välbehövlig dusch :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0