Skönt med förändring :)

Ringde just till min frissa och beställde en tid för färgning. Är så less på min hårfärg så kände att de är dags för lite nytt nu såhär innan sommaren :) blir dock bara färgning. Får se vad jag hittar på, är dock inte förrän 20 maj. Enda kvällstiden som fanns, så då får Mommo eller pappa magnus vara med pigan :) är så sugen att beställa kläder också. Men jag känner mig lite fattig just nu så de får kanske vänta en stund. Sen får jag shoppa lite sommarkläder :) 
 
min lilla tjej har sovit bra inatt, imorse var hon lite grinig och sen har hon sovit hela dagen medans först Emma var på besök och sen kom Therese med familj :) har städat lite och nu slappar jag också i soffan och väntar på att mange ska komma hem. Sen ska vi till pappa och äta. mums med korvsoppa !! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0