stora tjejen ♥

igår var jag på bvc med damen. hon väger hela 4535 och är 53 lång. hur tusan gick de till ? på en vecka har hon ökat från 4090. är svälter inte iallafall :) efter bvc åkte vi hem och lagade mat sen har vi bara varit, Novalie har tjorvat hela kvällen igår och var inte alls nöjd. gjorde ont i mamma hjärtat när jag inte riktigt visste vad jag skulle göra. dumma mage ! har iallafall köpt magdroppar till henne och barnmorskan på bvc visade kolik massage. så nu kanske de går över lite. har iallafall en nöjd dam nu, hon ligger bredvid mig och surrar för fullt. och spanar för fullt, nyfiken som hon är :) nä nu ska jag fixa mig lite medans hon är glad, sen får hon lite käk innan vi far och ränner :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0