tatuering :)

bestämt redan innan pigan kom att jag ska ha namnet och datumet tatuerat på armen. så har kikat runt på lite olika stilar och sånt tills jag hittade vad jag ville ha. skrev åt perra vad jag ville ha i måndags och nu skrev han idag vid 3 tiden att jag ska komma klockan 5. snabba ryck :) sagt och gjort knallade jag dit och nu är mitt lilla flickebarn förevigad på mammas arm ♥ blev jätte nöjd. har nyss kommit därifrån så ni ska få se en bild lite senare när salvan försvunnit. himla fin ! tur att de gick fort, lite panik att lämna novisen med magnus, inte för att han inte kan ta hand om henne men ifall hon skulle börja gapa efter mat. men hon sover som en stock. sen ska vi nog åka och fika hos mamma och även handla lite :) kanske vi svänger förbi cecilia och mackan också. 
 
avrundar här !


Kommentarer
therese

Vii då..kom förbi oss nångång :)))))

2013-04-05 @ 18:31:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0