underbara , älskade du !! ♥

sådär galet kär att man inte vet vad man ska ta sig till. älskar så de gör ont. en känsla jag aldrig varit med om förut, inte på samma sätt som nu. att man kan älska någon så mycket som jag älskar honom. vars har du varit hela mitt liv ? du är killen jag vill leva resten av mitt liv med, oavsett vad. för jag älskar dig, miljoner varv runt jorden. tänk att vi nu är mamma och pappa, till en vacker liten prinsessa. en prinsessa som är våran dotter, den finaste som finns. jag kunde inte önska mig en bättre pappa till henne. du är otrolig, bäst helt enkelt. jag valde rätt, vi är rätt. de känns helt otroligt bra. man lever bara en gång, och jag vill leva mitt liv med dig. jag vill bara säga, att du är de bästa, mest underbara som finns ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0