www.barntavlor.se

åh klickade in på en hemsida och hittade så himla fina tavlor som jag hade velat ha i pigans rum, är så sugen att börja inreda lite. allt är så vitt och tråkigt :) men samtidigt borde man kanske vänta till efter dopet. man kan ju få en massa saker då. men den här tavlan vill jag så gärna ha. så jag måste nog nästan beställa den genast. galet vad fin :) från de ena till de tredje så har jag varit med cecilia på stan idag, köpte en kofta och en sommarmössa åt damen sen fikade vi på cafe oscar. åkte sen hem, städade på lite och sen gick jag och vilade med novalie. nu har magnus kommit hem och de låter som att de lutar mot thai mat till middag. är ett tag sen vi åt där, så de ska bli gott :) sen ska jag iväg och hälsa på mamma och sno med hennes zumba hit hem, här ska de tränas !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0