tatuering

igår fick jag äntligen påbörja min tatuering. och den är redan nu så sjukt snygg ! fyfan vad han grym,tomas. är så glad att jag fick en proffsig tatuerare att göra om den här som jag inte alls varit nöjd med. så nu slipper jag den äntligen men den är dock långt ifrån färdig. han är fullbokad så jag får nog en ny tid först i början på nästa år, kanske i december om jag har tur. men de är värt väntan :) 
 
idag har jag tvättat lite kläder, sen när magnus kom hem for vi till hans mamma och käkade. var där ett par timmar och nu är vi hemma. magnus är iväg en sväng och säljer lite älgkött och jag kikar tv. ska nog strax sova, har haft en tjorv unge inatt så man börjar känna sig lite trött. hoppas på mer sömn den här natten :)
 
före ;
 
 
efter;
 
 
lite halvkass bild men där ser ni iallafall början. snyggt vaaa ? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0