-

igår jobbade jag, var en riktigt tung dag. hade förjävla ont men de gick ändå, min snälla ica tjej emelie ställde upp och satt i kassan istället för mig. kan inte sitta länge i dom där stolarna, och de värsta är när man ska kliva bort från dom. inte nådigt ! så jag plockade lite varor istället, skönt att röra på sig och då gör de inte lika ont heller. hur som helst kämpade jag mig igenom dagen, hade ju emlan där och då brukar de rulla på bra. sen var de ju vissa saker som var mindre roliga, som en surig kund. mer än så säger jag inte .. men propparna flög,om man säger så. 
 
jag slutade klockan 3 sen for jag hem och slappade en stund innan vi drog och åt köttfärsås och spaghetti hos mamma. kikade lite tv och vid halv 8 tiden for vi hem igen, pluggade lite, kollade lite film och sen gick vi och la oss. 
skulle egentligen jobba idag också 16-20. är ju bara 4 timmar men jag orkar inte, så carro fick ta mitt pass. tack !
 
jaja nu ska jag äta nått och sen vila en stund. känner mig heeelt slut. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0