10 februari

imorse klev jag upp vid halv 10, åt lite frukost innan jag for till sandra för lite tjej snack. satt där en stund innan jag for och hämtade upp mamma och hundarna, sen for vi och skulle fota lite. var dock kallare än vi väntat oss och hundarna höll på att frysa ihjäl om små tassarna. så blev bara några få bilder :)
 
sen for vi vidare till coop för jag skulle inhandla linjaler och sånt. köpte mjölk och frukt till mamma och lite annat hem till mig, och även linjaler som jag skulle ha ! sen när jag gick till bilen så var inte linjalerna i påsen, så gick in igen direkt och kollade i korgen men dom var inte där, spårlöst borta på riktigt. ja jag kan fan inte fatta vars dom tog vägen. men 20 kronor hit eller dit är skitsamma, får köpa nya imorgon. men hur fan ?? ja herregud. nu är jag hur som helst hemma och ska strax sätta igång med maten. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0