6 februari

onsdag, och idag tänkte jag vara flitig. baka lite, städa och plugga ! igår kväll efter svenska rivieran så skulle jag se maria och mindy i sverige meeen jag fick trycka näsan i matteboken istället. insåg att de är repstopp idag och att magnus inte lär vara hemma förrän ikväll och imorgon har jag prov, så han fick hjälpa mig. annars hade jag inte fixat de ! jag är så trögfattad. var inte så svårt som de såg ut. så nu kan jag de där, ska bara nöta lite idag så jag kan de imorgon :) 
 
ska även på ett tag fara och fika med therese, antingen hemma hos henne eller på stan. de återstår att se :) men ska bli mysigt att kramas med eliazen igen. pluttis ! sen åker jag hem och gör lite nytta. min stackars mamma som är sjukskriven kanske vill komma hit sen ? om du hinner läsa de här så kom sen !! 
tänkte även försöka hinna med att hälsa på pappa, men de får bli imorgon. repstoppet är ju som sagt idag så ..
 
nu ska jag iallafall pudra näsan lite och sen vänta på att få fara. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0