aoouch

natten till idag har varit jobbig, eller dom senaste nätterna dom senaste veckorna har varit jobbig men nu tycker jag att de har blivit värre. måste pissa ofta, och när jag ska kliva ur sängen gör de så fruktansvärt ont att jag inte vet vars jag ska ta vägen riktigt. sen vänder jag på mig konstant, kan inte ligga på samma sätt länge. att ligga på rygg är bara att glömma, och ligger jag på vänster sida så sparkar bebis som en tok. höger sida är bäst att ligga på, men  trots de vänder jag på mig hela tiden. undra varför de är så ?? jobbigt är de iallafall, men snaaart är de över så jag klarar nog av att plågas den tiden som de är kvar. men för varje dag som går gör de ondare tycker jag, så vi får väl se. blir de värre måste jag nog ringa förlossningen och fråga om råd.
 
för idag har jag varit heeelt död. var på akupunktur imorse klockan 9, 3dje gången idag och jag känner ingen skillnad så ska inte dit nå mer, synd för jag trodde faktiskt de skulle hjälpa. men ikket ! iallafall, att promenera dit var rena h-vetet alltså. när jag kom hem igen la jag mig i sängen och orkade inte röra på mig, eller rättare sagt så hade jag så jävla ont att jag inte ville röra på mig. sådär låg jag halv död ett bra tag, men sen har jag fått ett ryck här idag och hängt upp nya gardiner + städat. och de känns i kroppen, så nu ska jag faktiskt gå och sova, de förtjänar jag ! godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0