brr

fredag och iskallt ute. fan vad less jag blir alltså ! vad göra ? sitta hemma och glo. tänker fan inte sätta foten utanför dörren idag som de känns nu. möjligtvis om de blir lite varmare, men dom har ju lovat svin kallt hela helgen så .. de känns ju svin trist, vad ska man då hitta på ? jokkmokksmarknaden är ju helt uteslutet i den här kylan och jag hade ändå inte orkat gå så långt :) så idag är jag lite bitter, vill ju inte sitta inne hela helgen heller när magnus är ledig. då vill man ju hitta på nått att göra. jaja vi får se !
 
har vaknat vid 8 idag, är ännu trött så för att fördriva tiden kanske jag går och vilar och läser lite. ha en bra helg iallafall. puss !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0