fan vilken idiot

jag kollar som sagt tunnelbanan och där blev de ett jäääävla bråk mellan massa folk. så massa väktare ryckte in och den ena var ju aggresivare än den andra. och en kille är helt jävla galen och skriker "din fitta, din hora, jag ska fucking knulla hans barn och barnbarn, du kan suga min vassa kuk jävla fitta" vafan ? hur kan man ens säga så ? hur fan kan man ens nämna barn i de sammanhanget. jag blir så arg,hade jag varit där hade jag slagit ihjäl han. sånt där tål jag inte. jag kan förstå hans ord som "fitta, hora" men när man säger att man ska rent ut sagt knulla någons barn så är man fan sjuk i skallen. jävla idiotjävel !! nu fick jag skriva och avreagera mig lite. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0