filmkväll ?

idag har varit en seg dag, vi har mest latat oss efter städningen och sen tog vi tag i matlagningen så de fick bli korv i ugn och mos, mumma ! efter de la vi oss i sängen ännu en gång, låg där och babblade sen for vi till mamma efter 7 nångång. kikade lite tv och spelade kort där innan vi for på ica för att köpa lite nödvändigheter och hyra film, men filmapparaten funkade inte så vi for hem. magnus suckade och blev irriterad för han ville hyra film och allt annat var stängt förutom statoil som vi inte ides fara till. men sen bestämde vi att vi kollar om vi hittar någon på swefilmer.se och de gjorde jag, för längesen nu men han surrar ju som en kärring i telefon så filmen var nog inte så viktig trots allt. tidigare lät de som att hela världen gick under för att film maskinen inte funkade. typiskt han alltså ! klockan är redan över 10 och jag är trött. så får se om de blir någon film alls. man kan inte kalla han för blixten iallafall ! 
 
nu ska jag se om han tänkt komma, annars går jag snart och sover :) godnatt !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0