fin besök

ingen bebis ännu så då far jag iväg på ett tag och fikar med min saknade finne susanna. hon ringde imorse och man blir lika glad varje gång att höra hennes ljuva stämma ! alldeles för längesen hon var här så nu äre dags. de är väl de jag ska göra idag, vet inte hur länge hon blir med ska iallafall spendera tiden och kanske strosa på stan. ska inhandla en nässug åt lilla bebisen, bra att ha hemma färdigt. dom stackars barnen är ju ganska ofta snuviga. så de behövs ! sen ska jag kika på en mobil till spjälsängen, har helt glömt bort de. 
 
senare ikväll tänkte jag väl kanske mysa ner mig framför en film med mange om inte han har andra planer. återstår att se vad vi hittar på. nu ska jag göra mig i ordning iallafall, hon är väl här på en timme cirka. puss !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0