fin väder

i brist på sysselsättning tog jag kameran under armen och for ut en sväng i fin vädret, fotade ballongerna som snurrar runt och de fick bli de enda jag fotade också. hur kan man ha så dålig fantasi ? solen skiner och man hade kunnat få ruskigt bra foton. jag vet bara inte vars jag ska fara och fota & exakt vad jag vill fota heller. nåväl, den fick iallafall arbeta lite. när bebisen kommer så lär kameran gå varm. gud vad jag ska fota :) har insett att jag hade behövt inhandla en extern hårddisk. mindre kul om datorn skulle krascha ihop och alla bilder försvinner. nää de måste jag nog köpa nästa vecka ! 
 
annars då ? de ilar i magen och där nere. läste att de kan vara när den rör på huvudet eller liknande. så vi får väl hoppas på de, men dom senaste dagarna sen proppen gick har jag känt att de känns lite lurt. som att något är på gång, men samtidigt vet jag inte hur de ska kännas så jag kanske bara inbillar mig. man vill ju så gärna att de ska sätta igång bara för att man längtar, men man vill ännu mer att den ska stanna kvar och bli "Mogen" så att säga. är iallafall glad att jag är så pass långt gången att de inte är någon större fara ifall den skulle vilja komma ut nu. 
 
avslutar med någon bild från idag
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0