fullt upp

idag är de fullrulle typ hela dagen. har vaknat nu före 7 och ska iväg på matteprov klockan 8. att de är istiden ute gör ju inte saken roligare, fyfan för kyla alltså ! man gnäller lika mycket varje vinter, vänjer man sig aldrig ? tror inte de. sjukt less iallafall. ,men snaaaart är de vår ;D
 
efter provet är de raka vägen hem och sova, om jag lyckas. har inte haft ro i kroppen att sova inatt, vet inte. de är som att kroppen nu har förberett sig några veckor att vara vaken på nätterna, men jag tycker att förberedelserna räcker nu. låt mig sova ! har lyckats kanske få 3 timmars sömn iallafall. är som en zombie nu vill jag lova. 
hur som helst ska jag försöka vila en stund när jag kommer hem. sen ska jag på akupunktur och efter de till barnmorskan på kontroll (håll tummarna att bebis har vänt sig neråt nu !!) och sen efter de ska vi till pappa och käka. jag vet någon som kommer vara trött ikväll .. avslutar här. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0