gnäll kärring

fredag, och jag är glad att veckorna går fort. för nu är jag less på att vara gravid. har aldrig känt mig så trött, ful, fet och klumpig som nu. men jag brukar försöka tänka positivt och de är såklart värt i slutändan när bebis kommer ut till oss. men just nu vill jag bara spy åt allt som har med graviditet att göra. hade de inte varit för att jag haft såna jävla smärtor under nästan hela tiden så hade jag nog inte tänkt dom här tankarna, men de tar död på mig att ha såhär ont. och för varje dag känns de värre. nu ska jag sluta vara bitter .. de är ju trots allt bara 1 månad kvar !
 
är glad att de är fredag och helg iallafall, är sååå tråkigt när han jobbar. så tänkte försöka rycka upp mig och trotsa smärtan och göra något. strosa runt och hälsa på folk kanske, bara komma ut från lägenheten. nu ska jag vänta in mamma som ska komma på besök och sen vila en stund, ögonen går i kors. fruktansvärt trött trots att jag vaknat halv 10. puss


Kommentarer
Emelie

Du är inte ful, du är så otroligt vacker min din kula.
(vacker annars också). Du är så stark och duktig Gumman.
Du fixar de här.
förstår att det är jobbigt , du har ju haft allt man kan ha under en graviditet känns det som.
Håll ut, det kommer nått vacker ska du se <3 Love you

2013-02-15 @ 16:29:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0