hard work

måndag igen och som vanligt har helgen gått lite väl fort. klockan är iallafall halv 9 nu och jag börjar jobba klockan 10. de som känns mindre kul idag är att de är kallt och bilen har inte rört sig på ett tag så den är ganska så snöig, så jag vet vad jag har att göra innan jag kan fara. de som också kändes väldigt mindre roligt är att jag inte sovit bra för fem jävla öre inatt. har legat och snurrat hur länge som helst, sen blev jag pissnödig vid 2 och sen har traktorjäveln varit här utanför mitt i natten. + "mensvärk" från rena helvetet. 
 
idag ska jag iallafall jobba 10-15. och sen måste jag plugga, har mitt sista delprov på torsdag. sen är de dags för nationella ! åh gud ge mig styrka .. nu ska jag borta gaddarna och fixa mig lite. puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0