jäklaar vad kallt

fan vad jag fryser, säg inte att jag håller på att bli sjuk. vi får hålla tummarna att de inte blir så, för de orkar jag då inte med. snyggt att ha feber och vara sjuk om de blir dags för förlossning. jag blir så jäkla svag och trött när jag är sjuk. även om jag bara är lite snorig så känns de som att jag ska dö nästan, nä men jag blir så himla trött ! 
 
från de ena till de andra så har jag vaknat vid 8 idag, pluggat lite och sen for jag iväg och lunchade med ida & lilly på thai. gick igenom stan och bara kollade innan vi for vidare på bvc för att väga och mäta lilltjejen. och sen körde ida hem mig. slappade framför tvn ett tag innan jag for på akupunktur kl 4, ska dit igen på onsdag och efter 3 gånger ska man känna iallafall någon skillnad. hittills känns de ingenting, känns som att de gör mer ont för varje dag nästan. ja men vi får se hur de känns på onsdag :) imorgon ska jag med mamma till läkaren så dom får ta bort hennes stygn i handen, de ser så skönt ut. så jag måste följa med och inspektera ;D sen får jag se vad jag roar mig med. hade behövt inhandla dom där jävla linjalerna också. så de gör jag nog i samma veva imorgon om vi inte ska iväg någonstans idag. 
 
nu tänkte jag strax väga mange och sen bara mysa framför tvn. känner att de blir en tidig kväll, har gäspat säkert 20 gånger under tiden jag skrivit de här :p så vi hörs imorgon ! puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0