lördag & söndag

igår kväll var jag barnvakt en liten stund medans mamma och micke for på olles och åt middag. vi beställde hem mat och myste på här den lilla stund han var. efter de åkte vi till daniel & emma för lite spelande, trevligt trevligt och vi ko hem vid 11 nångång. kollade ett avsnitt av the walking dead och sen slocknade vi efter halv 1 nångång. 
 
idag har vi vaknat vid halv 10, klev upp och åt lite frukost framför en film sen satte vi igång att städa lite, toan behövde få sig en omgång så de känns skönt att de är gjort nu ! sen har vi plockat och donat på här lite. ska byta sängkläder och slå igång en tvättmaskin sen ids jag inte göra ett skit nå mer idag. nu ska jag iallafall lägga mig och läsa lite, dumma smärta som gör att jag inte kan promenera i fin vädret :( jaja. en annan gång. puss !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0