lördags mys

igår for vi klockan 8 till ida och pär och kikade melodifestivalen, eller vi surrade väl mest men hade på tvn i bakrunden. tyckte inte att någon var sådär jätte bra, lyssnade dock inte så noga på alla låtar men jag är inte så inne i de där. yohio gick till final tydligen, vet inte vad jag ska säga om killen. tyckte han såg mest läskig ut :)
ja vi blev iallafall där i 4 timmar, åt godis och bara allmänt pratade. jätte trevlig kväll ! 
när vi kom hem slocknade vi ganska fort, låg och kände på magen en stund innan vi både somnade. har vaknat vid halv 10 idag och nu har jag kollat några avsnitt av andra avenyn. bra tidsfördriv !
 
egentligen tänkte jag sluta jobba sista januari för jag har så himla ont, men jag klarar inte av att gå hemma och glo så jag tog jobb imorgon och tisdag iallafall. hur de nu ska gå till, får ta de lugnt och försiktigt. är ju inte så många timmar så de ska nog gå. sen får jag se hur pass jobbigt jag tyckte de var om jag kanske ändå måste sluta jobba. man måste ju lyssna på kroppen också .. jaja nu ska jag kliva upp ur soffan och bli till människa. puss !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0