måndaaag

imorse klev jag upp vid 8, trött som jag vet inte vad. orkade inte sova bort hela dagen så jag kände att de var lika bra att kliva upp. åt lite frulle medans jag pluggade, och sen ringde mamma vid 10 och bad mig följa med på stan. så vi strosade runt lite och jag fyndade en fin huvtröja åt mange. de behövdes ! sen åkte jag hem och gjorde inte destomer innan magnus kom hem från jobbet. låg i sängen en stund och läste och sen började vi laga käk. hemma gjorda biffar, makkisar och gräddsås. + sallad. gott ! brukar vara alldeles för lat för att orka göra egna biffar, men idag så. sen har vi inte gjort destomer. jag försökte vila en stund men de gick inte så jag lät magnus fortsätta vila medans jag tog en dusch. och nu sitter jag här och bara fördriver tiden med lite bloggar oså. vet inte riktigt vad jag ska göra nu, kanske gå och klä på mig ifall vi bestämmer att åka någonstans när han klivit upp. pusshej !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0