.. och ingen bebis :(

jag bara väntar och väntar, kanske dags att inse att den inte vill ut ännu ! är jätte bra att den stannar lite men jag är så förväntasfull och jag vill bara ha den lilla här nuuu. helst när jag har så ont och inte kan sova på nätterna nästan alls, då blir man något less efter ett tag. tycker att jag har plågats nog mycket under den här tiden. men tiden går fort, idag är de 23 dagar kvar till beräknat. himlars vad jag längtar, obeskrivligt alltså !
 
från de ena till de tredje så kom lilly's dop present igår, åh den var så fin. kan tyvärr inte avslöja vad för hennes mamma läser bloggen. så ni får se efter dopet :) vad gjorde vi mer igår ? jo, vi käkade hos magnus mamma och idag är de dags att bli bjudna på köttsoppa hos pappa & agneta. skojas inte vad gott ! lyxit att bli bjudna såhär ofta. tackar inte nej, hatar att laga mat :) nä nu ska jag göra mig i ordning lite och sen fara förbi therese och eliaz en sväng och hälsa på. puss !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0