onsdagen

imorse klev jag upp vid 8 tiden, donade på lite innan jag for förbi ida & lilly för lite prat. mycket trevligt ! sen for jag vidare till mvc vid 1 tiden. näst sista besöket idag, 7 mars fick jag sista tiden så är inte alls säkert att jag ens kan komma då. kanske har jag en liiten här hemma då :) återstår att se. iallafall så var allt lugnt med lill*n. lyssnade på hjärtat, kände, kollade blodsocker, blodtryck och ja, de gamla vanliga. åkte sen hem och var hemma en stund innan vi for och åt plättar hos magnus päron. sen slocknade jag som en klubbad säl i sängen, helt sjukt vad trött och slut jag var/är. nu sitter jag & kikar tunnelbanan medans mange är i garaget och donar på med bilen lite. 
 
nu ska jag fortsätta mitt tvtittande och även kolla runt lite på datorn. puss !


Kommentarer
therese

Du skulle kommit hiiit :) vela ju er!

2013-02-20 @ 22:37:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0