snart är de dags !

igår kväll for vi förbi ida och pär, kikade lite tv och surrade ett bra tag innan vi for hem vid 12 tiden. kände igår morse att jag höll på att få feber, ont i lederna och växtvärk så jag hade fruktansvärt ont. ringde förlossningen bara för att höra om råd och då samtidigt berättade jag att dom senaste 2-3 dagarna har jag haft så jäkla ont där nere, att de trycker på mer nu än vad de gjort förut. hon bad mig komma in imorse klockan 9 och kolla läget, så jag for dit, dom kollade kurvan och bebis hjärta slog fint och bra. sen kände dom lite och efter de fick jag träffa en läkare som konstaterade att jag var öppen 1 cm och att de nog var dags snart. hon kunde dock inte veta när men de lät som att de inte borde dröja länge. så vi får väl se, blir väl kanske ett februari barn trots allt. längtar iallafall himla mycket, har så ont och vill bara att de ska vara över. att kliva upp ur sängen eller bara att vända på sig är pest och pina. så nu vill jag ha min bebis här ! 
 
har inte så mycket mer att säga just nu, ska försöka hålla er uppdaterade :) nu måste jag äta något. magen kurrar ! puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0