välkommen februari

 
 
nu är de februari, och efter februari kommer mars. så nästa månad blir vi föräldrar. känns konstigt att skriva de, att jag ska bli mamma. hur fan ? haha ;p de är ju ingen liten grej. men jag har inte fattat de riktigt. drömde iallafall inatt att jag fick en pojke (igen) som vägde ynka 1066 gram. jätte pytte var han, men världens finaste såklart. så de har jag drömt. har vaknat för en halvtimme sen och nu äter jag lite frukost. mamma skulle in med bilen på verkstan idag efter 9 sen skulle hon komma hit, så jag inväntar henne på en kaffe och sen får jag se vad som händer. nu ska jag äta min apelsin iallafall. ha en bra dag om vi inte hörs, puss !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0