-

igår blev de inget inlägg alls, skulle först börja jobba klockan 2 till 6 men då blev en sjuk så fick rycka in redan klockan 10. så jag jobbade 8 timmar igår istället för 4, när halva dagen hade gått så ångrade jag de stort. hade så fruktansvärt ont överallt, men jag kämpade mig igenom dagen trots allt, de kändes bra när jag äntligen fick åka hem. vi kikade lite film och sen somnade vi vid 11 tiden, eller åtminstone jag. var helt slutkörd !
 
idag har vi vaknat vid 10, jag duschade och sen for vi på dundret och skulle fota. dock blev de inga bra bilder, måste nog kika igenom mina inställningar på kameran. åkte efter de till mamma och fikade, magnus och micke spenderar några timmar i garaget medans jag och mamma läste tidningar och kikade lite tv. åkte hem vid 4 och lagade korvsoppa, sen kom pär, ida och söttjejen lilly förbi och nu kollade jag så ska de låta. så de är väl de som har hänt. går även in i vecka 33 idag. gaaaah vad jag längtar ! nu ska jag fortsätta kika tv. hörs imorgon !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0