14 januari

har vaknat halv 6 idag, kunde inte somna om efter att jag varit på toa och pussat magnus hejdå. försökte verkligen få lite sömn, men ikket. så jag klev upp och åt frukost, plugga matte, läste en tidning och lite ur min bok. klockan halv 9 var jag dock svin trött, så då har jag sussat på 1,5 timme. skönt var de. tänkte att jag skulle vara dödstrött hela dagen ifall jag inte får sova längre än till halv 6, så nu har jag gjort mig iordning färdig att fara. känns dock trist att åka och göra ärenden själv så jag kanske väntar tills magnus kommer hem, om jag inte blir allt för uttråkad innan dess ;b
 
 
banken,apoteket,handla nå mat, soptippen och köpa en ny fönsterlampa till sovrummet är de jag kommer på nu att jag måste göra :) men nu ska jag kolla första avsnittet av svenska rivieran som jag missade och inte har hunnit eller kommit ihåg att jag ska kolla. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0