17 januari

vaknade igen halv 6 och kunde inte somna om förrän ett bra tag efteråt, lyckades få mig en timmes mer sömn iallafall innan jag gav upp och klev ur sängen. efter lite frulle och sånt drog jag på ica och storhandlade, brukar egentligen fara själv men de finns ingen mat hemma och jag ids inte vänta tills magnus slutar, för då blir de så sent innan middagen är färdig ;p så jag drog iväg själv. skönt att strosa runt i affären utan en stressad kille med sig, man får aldrig gå i lugn o ro om han är med ;D
 
efter de for jag på grönis på kaffe och sen for jag hem med alla varorna, har städat lite och nu tog jag en paus. fick sån jäkla smärta i magen så jag orkade inte stå upp. men de gick över när jag fick sitta ner, har ömma fötter också så jag tror att jag måste tvinga magnus ikväll att massera lite. tur att han alltid ställer upp på de ! fina kille ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0