24 januari

föräldraträffen igår var faktiskt riktigt trevlig, vi var 6 par där men då var de ett par som var borta, så vi är ganska många. visste vem dom flesta var men gällivare är ju inte stort så de är väl inte så konstigt :) vi fick presentera oss sen sitta i grupp och skriva ner frågor som vi undrar över. jag funderar faktiskt inte speciellt mycket på något, de mesta har man väl redan hunnit läsa på google ;p men några frågor blev de iallafall. så nästa gång skulle vi prata om förlossningen och se en film. spännande ändå !
 
har vaknat just före 6 när magnus for på jobbet, var pigg men försökte ändå somna om vilket inte gick så bra, så jag klev upp och nu har jag precis ätit frukost färdigt. klockan 8 ska jag vara på komvux och efter de far jag nog förbi på mammas jobb en sväng och väntar att dollar ska öppna, måste dit och handla lite nödvändigheter :) och sen klockan 2 ska jag vara hos barnmorskan, igen ! tyckte att jag var där nyss :) vi hörs !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0