28 januari

då har vi trillat in i vecka 34. 6 veckor to go ! helgen har gått alldeles för fort och de känns trist när mange måste fara och jobba igen, åh tråk ! ihelg har vi inte gjort destomer. jag jobbade några timmar i lördags och sen har vi bara farit runt lite överallt och hälsat på folk. i veckan ska jag försöka sysselsätta mig med nått, kommer bli gråhårig om jag inte får jobba. om de behövs ska jag försöka kanske jobba nåndag iallafall, men jag har så jäkla ont och de är ju inte bra att gå emot sin kropp när den säger ifrån. så alla säger att jag ska försöka vara hemma och vila, men finns de något tråkigare än att gå hemma ?? nä jag får försöka hitta på nått att göra. 
 
vädret idag var ju mindre roligt, tänkte försöka ta mig ut kanske en sväng iallafall men de är både kallt och vräker ner snö. så jag får se hur de blir, om de kanske slutar snöa så far jag nog ut en sväng..


Kommentarer
anna norman

meeeeera magbilder evvee !!

2013-01-28 @ 11:47:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0