50 dagar !

idag är de exakt 50 dagar kvar. barnmorskan tyckte att jag var rolig som räknade dagarna, hon hade knappt hört någon annan som gjorde de. men jag gör de, har en nedräknare på telefonen också som visar på skärmen every day ! haha vad galen man är. sen måste jag ju försöka tänka att den faktiskt kan komma 2 veckor senare också.
men de känns ju trist att räkna så, så jag följer datumet sen får vi ju se :) 
 
har vaknat för en stund sen, fortfarande himla trött men man kan ju inte sova bort hela dagarna. har ätit frukost och tänkte inte göra destomer just nu. sen när magnus kommer hem ska jag nog tvinga med honom på stan en sväng, hade behövt kika lite grejjor och lönen har ju kommit nu :) så de känns bra ! varit en hemskt fattig månad .. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0