69 dagar !

kan inte riktigt förstå att de är så nära nu. tiden springer ju bara iväg ! känns som att de fortfarande är fleera månader kvar och att jag inte behöver oroa mig ännu. men de märks att jag är lite orolig och nervös i kroppen, sover inte sådär riktigt bra på nätterna. många frågar om jag är nervös inför förlossningen och faktiskt så är jag inte de. visst har jag funderat lite på hur de kommer kännas, hur pass ont jag kommer ha, om de kommer gå fort eller om jag får lida i flera timmar osv. många funderingar har man ju men jag kan inte påstå att jag är speciellt nervös ännu, ut ska barnet i vilket fall som helst ;D 
 
jag längtar iallafall galet mycket. inte till smärtan eller nått annat än att bara få träffa min alldeles egna lilla skrutt. snart är du här och då får jag äntligen ligga och lukta på din mysiga bebis doft, som jag längtar ! ♥


Kommentarer
Sandra

Du behöver inte alls vara nervös inför förlossningen! :-) Det kommer gå h.u.r bra som helst! Det känns, men efter bara någon vecka kommer du minnas smärtan som det känns att bita sig i tungan - dvs att du kommer förstå varför folk faktiskt vågar skaffa flera barn! ;)

2013-01-07 @ 11:48:01
URL: http://san0.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0