99 % säker

jag är fasiken 99% säker att de är en liten tjej som bor i min mage. i början hade jag ingen aning, kunde inte ens gissa för då var de verkligen 50/50 men från cirka v 15 har jag sagt att de är en tjej. har en sån känsla bara, medans alla andra tror pojke förutom jag,mamma och pappa :) jag älskar att läsa såna här myter och gissningar på vad de är. enligt "myterna" så är de en pojke ifall man har linea negra ovanför naveln (strecket som går nedanför naveln för er som inte visste) och de har jag, de är även en pojke ifall man inte ser gravid ut bakifrån och de gör inte jag. men sen är de en tjej om bebisen mest ligger på vänstersida och om man bär magen lågt så att säga. och de gör jag. så de är ganska lika om man ska tro på sånt där, är en hermafrodit kanske ? hahaa nä hojja !
 
enligt kinesiska kalendern äre en pojk :) mammas ålder + vilken månad man blev gravid ! 
ja de finns nog en hel del olika grejjer som ska säga vad är för kön. men jag tror inte på nått av dom faktiskt. till 90% ska de här stämma, men nja. jag vet inte. de blir vad de blir. en prinsessa eller prins har ingen betydelse. lika välkommet ändå ♥


Kommentarer
Matilda

Jag har precis samma som du och alla tror att det är en liten tös i min mage fastän alla test säger att det är en kille. Haha, rätt kul.

2013-01-14 @ 14:44:53
Susanna

Hoppas de blir en liten tösa men de får även komma en gosse . Så jag får skämma bort hen , bara så du vet ;)

Och fax vill gärna ha en polare i kälken som hon kan dra på promenaderna ..

2013-01-14 @ 15:06:37
Tina

Jag hade "strecket" på magen, en typisk låg mage som sägs att det är "pojkmage", ultraljudsläkaren var bombsäker på att han såg en pojke m.m ja jag hade alla typiska tecken på att det skulle bli en pojke, tur att jag var "kärringen mot strömmen" och sa att det var en tjej för vi fick våran lilla prinsessa saga, precis som jag alltid trott ;)

2013-01-14 @ 23:55:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0