älskade barnet ♥

varit hos mvc idag och kollat så att mitt lilla hjärta mår bra, och visst gör h*n de ! hjärtat slog så fint och bebis har lagt sig med huvudet neråt. så de förklarar väl smärtan i dosan som jag har ;D lika underbart varje gång att lyssna på hjärtat och bara höra att allt ser okej ut. man är ju lite nojjig såklart. 
 
nu börjar de bli varannan vecka jag ska dit fram till förlossningen, så ska igen 24e. längtar redan, för nu börjar de känns på riktigt när träffarna blir så tighta och sen även när föräldragruppen startar den 23e. yeeey ! 
30+5 idag iallafall. de börjar bli tungt och jag har himla svårt att andas ibland. men värt de ! puss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0