besöket hos mvc :)

provet gick bra, och besöket hos barnmorskan också. dock så har busungen vänt på sig igen. sist hade den lagt sig neråt och har legat där sen dess, men för någon dag sen kände jag att de höll på som tusan i magen och idag så sa barnmorskan att den inte längre ligger med huvudet neråt, utan har vänt på sig så huvudet är uppåt istället. dock gör de inte så mycket just nu, bara den har lagt sig neråt igen om 2 veckor. ska dit igen i v35, 7e februari och då ska den ha lagt sig neråt annars får dom försöka knuffa på den ;p jobbigt förresten att kalla bebban för "den". 
 hjärtat slog 140 slag/minuten och magen hade vuxit, såklart :) den följer kurvan bra så inget att oroa sig för. mitt blodsocker var bra och samma blodtrycket. så allt såg bra ut :) skönt de iallafall !
 
sammanlagt hittills har jag gått upp 7 kilo. så gissar på max 10 innan graviditeten är över. dom kilona går man ju fort ner, - 10 till hade inte skadat. är sjukt taggad att börja träna sen. eller iallafall långa promenader till och börja med varje dag. man lär väl ändå ha så tråkigt hemma och de är ju en härlig tid den kommer på. vår och sol ! jag älskar att promenera i solen. längtar ;D
 
nu ska jag kolla tv. puss 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0