dålig sömn

har sovit dåligt i ungefär 2 veckor nu, och inatt var de samma visa igen. de var varmt och jag kunde inte sova ordentligt. tyckte synd om mange också som skulle upp tidigt så vid halv 2 gick jag och la mig på soffan och där har jag sovit som en stock ! inte vaknat en enda gång. så jag tror nästan att de får bli min sovplats inatt också. känns trist att inte få sova med magnus men har inte så mycket val, vi båda måste ju få sova. och jag verkar inte kunna de i sängen. konstigt ! jaja så får de bli :) 
 
ska och jobba idag 14-22.15. har duschat och ska bara slänga på ett fejs så är jag redo. skönt att bara ta de lugnt nu på morgonen. behöver ju inte stressa precis. nu ska jag kolla dh. puss !


Kommentarer
Sandra Saandriiie Åhfelt

Hejsan, idag går jag in i vecka 19 i min gravidatet, och på onsdag ska vi kolla kön m.m. Så de hade vart kul och se vad alla tror & vad du tror. Man får även länkningar !
Gissa & ge namnförslag !
Får en länkning ^^,

Tack. Kram Saandriiiee !
http://saandriiiee.blogg.se/2013/january/gissa-och-fa-lank.html#comment

2013-01-07 @ 19:02:19
URL: http://saandriiiee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0