ett svar

Ellie Om: 32 ♥
IP: 95.199.206.119
Hur har du hållt din kost under grav? Har du bara "ätit som vanligt" eller tänkt på något speciellt? Kram:)
 
svar ; jag har bara ätit helt som vanligt utan att tänka på de. är inte sån som tänker på vad jag äter hela tiden. jag är inte en sån som vräker i mig skräpmat jämt men nå har de hänt att jag tryckt i mig en pizza ändå nångång. tycker inte att man ska lägga ner så mycket tid på vad man äter, att äta vanlig hushållskost är de allra bästa. och röra på sig, de däremot är jag kanske lite dålig på, och om jag får skylla på att jag har ont så skyller jag på de :) kram


Kommentarer
To

Ramlade in på din blogg av en slump:)
Låter som en sund inställning :) man ska inte förbjuda sig, men ändå vara vettig och inte tänka att graviditeten är en anledning att vräka. Bara äta som normalt. Har det funkat bra då för dig? Tänker, du verkar inte ha gått upp nå onödiga kilon? Är det en hemlis hur många? (Om några alls?!) :) Är själv gravid och försöker unvika massa onödiga kilon. Ett par får man ju räkna med, men man vill ju inte lägga på sig hur mycket onödigt som helst. Lycka till med allt! Kram

2013-01-17 @ 15:12:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0