gårdagen och dagens

igår fyllde världens bästa kusin år, 21 år ! så jag for dit och tryckte lite smörgåstårta och fick samtidigt sitta och prata lite med moster,henrik, tim och dennis. riktigt trevligt, blev där ganska länge faktiskt, 3 timmar. vi har alltid så mycket att surra om när vi väl umgås och träffas. synd att de blir lite väl sällan även fast vi bor så pass nära, ändring på de tycker jag. är ändå glad att jag har så pass bra kontakt med tim, han vet att jag alltid ställer upp och finns där och jag vet de om honom. faktiskt typ den enda kusinen jag umgås och pratar med. synd men sant. 
 
från de ena till de tredje så är min mamma i piteå just nu och ska opereras, tur att de inte är någon större och allvarlig operation, hon ska "bara" operera handleden. stackarn har fått lida över 1 år med sin handled, så nu ska den väl förhoppningsvis bli bra. så idag ska jag vara barnvakt, snorki börjar dock bli så pass stor så han behöver inte egentligen någon "vakt" men storasyster måste ju se till att han får mat i magen iallafall. och sen klockan 6 ska jag och magnus på föräldragruppen. så de är vad jag ska göra idag. har precis dammsugit så nu ska jag fara och rasta hundarna. puss !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0