hockey

legat och kikat hockey. sverige-usa. hoppades verkligen på guld av sverige men istället tog usa hem vinsten med 2-1. dom spelade bra så grattis till dom ! tycker dock synd om våra svenska hockeypojkar. dom ser lite bittra ut, såklart. jaja. nästa år hoppas vi igen :) sen har jag inte gjort mycket mer idag, tvättat en maskin med kläder och sovit. känns som att mitt liv går ut på att sova just nu. har ingen ork till något och sen finns de inget att göra heller för den delen. tänkte strax laga lite käk, lax och mos med sallad ! är inte hungrig så de känns bara jobbigt att börja med maten. sen ikväll ska jag till mamma och spela lite kort och umgås. snart är de tillbaka till verkligheten när magnus också börjar jobba på måndag efter att ha varit ledig i tre hela veckor. först var han sjuk sen har han haft semester under hela jul och nyår. ska också köra ett långt pass på ica på måndag. 14-22.15, men de ska nog gå bra. kör all-in hela januari innan jag tänkt vara ledig tills bejbis kommer ut. gud vad jag längtar. påtal om de går jag in i vecka 31 imorgon. snaart ! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0