kommentar

To Om:
Ramlade in på din blogg av en slump:) 
Låter som en sund inställning :) man ska inte förbjuda sig, men ändå vara vettig och inte tänka att graviditeten är en anledning att vräka. Bara äta som normalt. Har det funkat bra då för dig? Tänker, du verkar inte ha gått upp nå onödiga kilon? Är det en hemlis hur många? (Om några alls?!) :) Är själv gravid och försöker unvika massa onödiga kilon. Ett par får man ju räkna med, men man vill ju inte lägga på sig hur mycket onödigt som helst. Lycka till med allt! Kram
 
svar ; jag har faktiskt bara gått upp cirka 5-6 kilo. så de är inte alls mycket, beror nog mycket på att jag inte vräkt i mig godsaker som vissa gör. direkt dom blir sugna på tårta bakar dom en och trycker i sig hela, kanske inte alla, men många gör så bara för att man "får" när man är gravid ;p de är nog där många gör fel och smäller på sig 30 extra kilon. jag har ju bara varit sugen på apelsiner, så de har jag ätit massor av ;D och lite sötsaker, men jag har unnat mig godis då & då, men i måttliga mängder. så de är nog viktigt att tänka på hur mycket man äter av sånt där sött. sen är de ju så olika hur mycket vätska man lägger på sig också. men jag har haft tur med mina kilon :)
tack så mycket, och lycka till själv med din graviditet. kram :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0