kulan !

jobbade som sagt igår och de gick bra, fick vara med många bra tjejer i kassan så dagen gick fort och smärtfritt. en lugn dag, och skönt var de. inte som hela jul och nyår som varit helt kaos ! så den här dagen behövdes, man hann iallafall andas. sen for jag och hämtade magnus och vi drog tillbaka till ica och hyrde film. samariten såg vi som handlade om en kille som suttit inne i 25 år, och när han kommer ut vill han börja ett nytt liv men trillar tillbaka och blir kriminell. den var faktiskt helt okej :) sen däckade jag, var så himla trött. 
 
imorse klev jag upp och duschade, sen for vi till grönis och drack kaffe innan vi for vidare på försäkringskassan och hämtade lite papper och frågade hur allt funkar. blir helt snurrig av allt man ska göra innan de är dags. alla papper som ska fyllas i och skickas in osv .. jaja snart är de klart ! sen for vi hem och nu har jag plockat bort de mesta av julen. bara byta gardiner här inne sen äre färdigt ! skönt att slippa de där. magnus är med bilen på bilteknik så jag väntar å honom sen ska vi laga mat !
 
avslutar med en bild 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0