"mensvärk"

heej. glömde för övrigt att berätta att jag haft min lillebror på sleepover här inatt. var så inne i att skriva ett inlägg om mercan så glömde bort allt annat jag skulle säga ;p han har iallafall sovit här och vi har kikat lite tv och bara varit. jag och magnus gick o la oss i sängen vid 12 nångång, slog igång en film som jag somnade till ganska fort. inte så ovanligt. men man kan ju inte bli annat än trött och sömning när man ligger i sängen och kollar film. hinner inte ens märka att jag är trött så har jag somnat. 
 
igår eller om de var i förrgår så märkte jag av "mensvärk" exakt som mensvärk fast snäppet värre. gick och läste att de är förvärkar som satt igång men att de inte är något att oroa sig för så länge dom inte kommer hela tiden och så länge som försvinner. har inte de så ofta men de kommer då och då. inte så mysigt vill jag lova. gör ganska jäkla ont ! så jag hoppas inte att de håller i sig. läste att ofta blir värre, och med min tur som ni kanske märkt så har jag inte så stora förhoppningar på att dom försvinner. lika att förbereda sig för de värsta :p
 
nu ska jag avrunda och ikväll blir de att somna tidigt. är redan svin trött ! puss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0