min fina stjärna

idag blev mercan såld. har lagt in annonsen för längesen men eftersom att de varit jul osv så har den var lite svår såld, men många intresserade och många puckon som ringt på den. en norrman från narvik som jag hade kontakt med ett bra tag, han till o med satte sig på tåget och var påväg. sen slutade han höra av sig mitt i allt bara. de sista han skrev var "är på tåget nu, bilen är kvar?" och jag svarade, sen var de dött från hans sida även fast jag provade ringa till o med. knäppisar de finns =) 
 
imorse ringde de iallafall en finne och ville köpa bilen, så han kom hit, provade den och slängde pengarna i min hand. han tyckte den var jätte fin, och de är den också. världens finaste bil. att man kan bli så känslomässig pga en biljävel ;p höll på att börja böla när den for iväg. världens finaste stjärna ! att mercedes är mitt favvomärke gör ju inte saken lättare. nä de var jobbigt faktiskt att se den fara, hade aldrig sålt den om de inte vore för lilla bebisen. så nu kommer ni se mig i xc70in istället ! de blir nog bra =) nu ska jag städa lite. puss !
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0