min kväll

kikat några avsnitt av andra avenyn, börjat kolla från första säsongen och de är riktigt spännande. kommer ihåg när de gick på tv och jag följde varenda avsnitt. så nu i brist på annat har jag börjat följa den igen, är dock redan på avsnitt 20 för jag kan inte sluta kolla. bra tidsfördriv om inte annat !
 
magnus är hos pär så jag är home alone. alltid lika tråkigt, men jag roar mig med datorn. som alltid =) 
dock börjar de bli ganska tråkigt de också, efter sisådär 5-6 avsnit är jag less. och på facebook händer de ingenting. så jag vet inte om jag slår igång tvn och kollar om de är nått där, eller om jag bara lägger mig under täcket och läser min bok :) de återstår att se. ett glas apelsinjuice nu iallafall, blev akut sugen ;) puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0