några frågor om 2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
blev gravid, var utomlands ensam (utan föräldrarna alltså) och säkert massa saker men de är väl de jag kommer på just nu iallafall :)

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga 

Vilka länder besökte du?
egypten

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
njää blickar framåt istället !

Vilka datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
8 mars och 20 juli

Vad var din största framgång 2012?
vet faktiskt inte

Har du varit sjuk eller skadat dig?
förkyld ? hehe

Bästa köpet?
måste nog säga min bil

Vad spenderade du mest pengar på?
oj, de vanliga. mat, lite kläder osv ..

Gjorde någonting dig riktigt glad?
+ på gravtestet, resan med mitt hjärta. de är nog dom två höjdpunkterna de här året

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
stiftelsen - vart jag än går

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare, ett deppigt år från och till. 

Hur tillbringade du julen 2012?
först hos magnus föräldrar halva dagen, sen hos min mamma halva dagen :)

Blev du kär under 2012?
jag var kär hela tiden :)

Favorittidning?
veckorevyn och solo, sen har de väl blivit en och annan "gravid" tidining också :).

Bästa boken du läste i år?
nu minns jag inte namnet på den ! 

Något du önskade dig och fick?
ja baby grejjer i julklapp :)

Något du önskade dig men inte fick?


Årets bästa film?
svårt, jag vet inte.

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
var hemma, folk kom och fikade

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
jo säkert en massa saker

Vad fick dig att må bra?
mina vänner, min familj osv. som alltid ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0