newheaven

 
guuudars vad de kliar i fingrarna efter att få klicka hem lite bebis kläder. de är ju så himla roligt, synd att dom ska växa ur allt så fort så de är ju inte värt att köpa allt för mycket i små storlekar. och jag ska inte köpa något mer innan lill*n är ute och jag får se om de blir en prins eller prinsessa. för efter de, då jäklar ska de shoppas. känns ju skit trist att ha vita och svarta kläder, är de en tös vill man ju ha lite rosa och söta kläder, och om de är pojke vill man ju ha fräna killkläder. har hittat en sida som jag ska beställa ifrån sen. riktigt söta kläder :) här får ni se några plagg jag vill ha.
 
 
 
tycker att märket "bäbis" har så mycket fint. dom har allt möjligt, hittade jätte söta snuttefiltar och fina sängkläder. så direkt vi har vårat lillhjärta här så ska jag göra en beställning. newheaven.se heter förresten sidan !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0