suck

natten har varit riktigt pain in the ass, sov bra dom första timmarna. kanske 3-4 timmar, men sen kunde jag inte sova längre. har läst att när de närmar sig så kanske man börjar sova lite sämre för att man kanske är orolig i kroppen osv. jag vet faktiskt inte vad de beror på. men inatt berodde de dock på halsbränna, foglossning och ont i ljumsken + lite illamående. så välkommen halsbränna, jag som trott att jag kanske slipper de för alla har pratat om hur mycket halsbränna dom hade och har. men sidär fick jag, är dock inte oväntat. ingenting förvånar mig längre. nu är de bara hemorrrojder som fattas ! 
 
min plan idag var att jag skulle vara ledig, jobbade igår 16-20 (enligt schema) men fick stanna till halv 9 för att securitas aldrig kom när han skulle så de rasade in folk ännu tio över 8, mindre kul så att säga. men jag får ju en halvtimmes extra betalt, helt okej ändå ;D hur som helst trodde jag att jag skulle få vara ledig idag, men 17-21 ska jag vara på ica så de blev inte som jag tänkt. hade tänkt fara på försäkringskassan, städa bort julen, städa lite allmänt här hemma och sen bara ta de lugnt. de enda jag har orkat göra idag efter min jävla skitnatt är att sova. känner mig helt slut i hela kroppen och vill helst bara vara hemma men de ska nog gå bra. har dock satt att jag ska vara ledig imorgon, så de får bli ärenden då istället. nu ska jag klä på mig och sen laga mat innan jag far. puss !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0